مجتمع| تولیدی| هیرسا| در سال 1389 فعالیت خود را در زمینه تولید کلیه شوینده ها آغاز نموده و با استفاده از تکنولوژی روز اروپا و با تکیه بر دانش روز و بهره گیری از برترین متخصصان و نخبگان و تجهیزات و ماشین آلات مدرن سعی در تولید محصولات با بالاترین رتبه کیفیتی را داشته که همواره رضایت مشتریان را به همراه داشته است. این شرکت مفتخر است حاصل تحقیقات و تجربیات خود را در قالب محصولات با کیفیت به مشتریان خود عرضه کند.ما تعهد می کنیم که کیفیت محصول اولین و بالاترین هدف ماست و این اطمینان را به شما می دهیم که کیفیت بالا، قیمت مناسب و خدمات متمایز، خدمتی است که هیرسا سر لوحه کار خویش قرار داده است.
واحد| کنترل کیفیت| مجتمع| تولیدی| هیرسا|
محور اصلی فعالیت های مجتمع تولیدی هیرسا، بر کیفیت استوار است. بر این باوریم که کارایی موفق عملکرد ما در تمامی جنبه های کسب و کار، منوط به حفظ استانداردهای بالا و ارتقاء ارزش افزوده از طریق افزایش سطح کیفیت است. واحد کنترل کیفیت مجتمع تولیدی هیرسا متشکل از پرسنلی آموزش دیده می باشد که به موازات واحدهای دیگر در راستای کنترل و حفظ شاخص های کیفی و ارائه مطلوب محصولات به مشتریان در حال کار و تلاش است. بخش های واحد کنترل کیفیت شامل آزمایشگاه شیمی، فیزیک و میکروبی بوده و مجهز به پیشرفته ترین دستگاههای آزمایشگاهی است که می تواند آزمون های مرتبط با کنترل کیفیت محصولات شوینده را بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی انجام دهد.
اصول_ شاخص_ برنامه_ کنترل_ کیفیت_ شرکت شامل موارد زیر است:
- بازرسی، نمونه برداری، آزمایش، بررسی و کنترل بر اساس دستورالعمل ها
- مستندسازی روند اجرایی و ثبت سوابق
- کنترل و تطبیق مجوز و پروانه ها بر اساس دستورالعمل ها
- کنترل استانداردها و تطبیق آن با دستورالعمل ها
- کنترل ایمنی، سلامت و بهداشت
در این راستا محصولات طی مراحلی شامل " کنترل مواد اولیه، کنترل حین فرایند ساخت، و کنترل محصول نهایی" مورد آزمون قرار می گیرند.
مزایای_ استقرار_ سیستم_ کیفیت_ مجتمع_ تولیدی_ هیرسا:
- کاهش دوباره کاری ها
- کاهش هزینه ها و قیمت تمام شده
- بهبود فرآیندها
- طراحی بهتر خدمات
- بهبود بهره وری و کارایی
- بهبود روحیه کارکنان
- بهبود ارتباطات داخل سازمانی
- افزایش سطح کیفیت محصولات و یا خدمات
- شفاف سازی حدود مسئولیت ها و امتیازات
- بهبود رضایت مشتریان
- افزایش اعتماد مشتریان
- بهبود شهرت در بازار
- افزایش سطح بازار قابل کسب
- افزایش قابلیت رقابت
- افزایش سودآوری
- کاهش شکایات مشتریان